Bestuur 2024-2025

Onze voorzitter dit jaar is Fleur Braakman. Deze gezellige en nuchtere meid kom uut het mooie Marle. Fleur zal er met al haar skills en positieve instelling voor zorgen dat alles in de vereniging top loopt. Op Fleur kunnen we rekenen voor zowel de serieuze taken als de gezelligheid.

Fleur_bestuursfoto.jpg
Fleur Braakman

Onze secretaris dit jaar is Noa Mayeba. Deze echte Twentenaar gaat er dit jaar voor zorgen dat onze mailbox wordt bijgehouden, de nieuwsbrieven worden opgesteld en dat al onze leuke plannen vastgelegd worden. Naast de serieuze taak die ze als secretaris zal vervullen, zal er bij Noa geen gebrek zijn aan gezelligheid!

Noa_bestuursfoto.jpg
Noa Mayeba

Onze penningmeester dit jaar is Carlijn Fix uit Wilsum. Na een jaar actief lid in de Fancie werd het dit jaar tijd voor iets serieuzers. Cijfers en getallen daar weet Carlijn wel raad mee. Daarom de uitgekozen persoon om penningmeester te worden van ons bestuur! Carlijn is altijd in voor gezelligheid en kijkt ook enorm uit naar alles wat dit jaar komen gaat!

Carlijn_bestuursfoto.jpg
Carlijn Fix

Onze commissaris intern dit jaar is Hanne Olde Dubbelink. Deze Twentenaar is enthousiast en sociaal en daarom de perfecte intern. Hanne zal contact onderhouden met alle commissies en ervoor zorgen dat alles soepeltjes verloopt. Ook is Hanne de vertrouwenspersoon van SV Ilythia en kun je met al je vragen of zorgen bij haar terecht. Hanne heeft 'onmeeunig' veel zin in dit bestuursjaar en hoopt jullie snel te zien!

Hanne_bestuursfoto.jpg
Hanne Olde Dubbelink

Dit jaar zal Mirthe Kleinjan zich voor onze vereniging inzetten als commissaris extern. Deze gezellige meid komt uit Daarle en maakt daarmee ons Overijsselse bestuur compleet! Met haar sociale skills is zij de perfecte persoon om alle contacten met de buitenwereld te onderhouden. Ook neemt Mirthe dit jaar de functie vice-voorzitter op haar. Kortom, Mirthe heeft mega veel zin om jullie allemaal te spreken aankomend jaar!

Mirthe_bestuursfoto.jpg
Mirthe Kleinjan